Najlepsze wegańskie antyalergiczne bezglutenowe naleśniki wersja 2

Najlepsze wegańskie antyalergiczne bezglutenowe naleśniki wersja 2

Najlepsze wegańskie antyalergiczne bezglutenowe naleśniki wersja 2. Już raz na LouLouBlog pojawił się przepis na naleśniki. Jeżeli wolicie wersję słodszą i przysmażoną, wersja 2, powinna przypaść wam do gustu.

Smak jest nie do odróżnienia w porównaniu z naleśnikiem tradycyjnym – przetestowałam. Moje natomiast nie zawierają glutenu, jajek, mleka ani cukru. W dodatku nie przywierają, nie „rozłażą” się.

Składniki:

– 1 szklanka mąki gryczanej,

– 5 łyżek mąki ziemniaczanej,

– 2 szklanki mleka migdałowego (może być też ryżowe lub sojowe),

– szczypta sody,

– szczypta sody,

– 2 – 3 łyżki syropu z agawy (można do posłodzenia użyć również stewii),

– 3 łyżki lnu mielonego,

– 2 łyżki oleju.

 

Wszystkie składniki zmiksować na gładko.

Smażyć tak jak naleśniki tradycyjne – z obu stron.

Z czym możemy zjeść takie wegańskie, antyalergiczne naleśniki? Ja lubię połączenie masła migdałowego i konfitury. Możemy polać je również syropem z agawy, posypać rozdrobnionymi orzeszkami. Smacznego :)